sobota, 1 marca 2014

Candy rocznicowe





1 kwietnia, czyli za miesiąc, będzie rocznica 3 po 3. To dobra okazja do zabawy blogowej - więc ogłaszam candy rocznicowe. Do wylosowania będą dwa fanty z mojej radosnej twórczości - koszyk i portfelik - sówka. 



Koszyk ma 26 cm średnicy, wysokość 13 cm.

Regulamin zabawy - aby wziąć udział w losowaniu, należy:

1. zgłosić chęć udziału w zabawie do 31.03.2014 do północy - w komentarzu
2a. dla posiadających bloga lub np. swoim profilu - zamieścić banerek w widocznym miejscu, podlinkowany do tego postu




2b. w zabawie mogą brać udział osoby anonimowe - tu proszę podać imię i adres e-mail w komentarzu, żeby wykluczyć pomyłki

I już :) Losowanie fantów i podanie wyniku odbędzie się między 2 a 4 kwietnia - fanty wylosuje 1 osoba.

Zapraszam :)


Miłego dnia :)

11 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza? Oczywiście biorę udział w zabawie. Portfelik jest czadowy :)
    Baner u mnie na blogu: http://pani-kredka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem druga w kolejce! Czy to oznacza, że dwójka będzie szczęśliwa?? Mam nadzieję, że tak, bo cuda rozdajesz :) Obserwatorem zostałam a banerek u mnie zaraz zawiśnie (www.ifgift.pl) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam tu przez przypadek i bardzo mi się podoba. Skorzystam z okazji i ustawiam się w kolejce - marzena_be1@poczta.fm. Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zabawa,podoba mi się,spróbuję wstawić banerek do mnie na bloga,ale jestem ignorant technologiczny i nie wiem za bardzo jak to się robi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało mi się,mój blog jest po włosku,tak że zaprosiłam też do zabawy włoskie czytelniczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Staję grzecznie w kolejce :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się z miłą chęcią :)
    dodałam banerek: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj - bardzo chętnie wezmę udział
    lesia-rekodzielo.blogspot.com

    zapraszam także na moje przydasiowe candy

    p.sw. dodalam cie do mojej listy blogów i bede tu częściej :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne prezenty :) od dawna mam chrapkę na taki kosz z recyklingu, ale sama nie miałabym tyle cierpliwości by sama go stworzyć :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super koszyczek i portfelik, zapisuje się do Twojej zabawy, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń