środa, 2 kwietnia 2014

Wyniki losowania





 Na wstępie chcę podziękować Uczestniczkom za udział w moim pierwszym candy :) Przy okazji poznałam kilka miłych osób :)

Udział wzięły:




Karteczki przygotowałam wg zgłoszeń i przystąpiłam do losowania - maszynę losującą "zagrał" koszyk, który z portfelikiem pojedzie do...



Marzeny.
Marzenko, proszę o maila z adresem, by mógł nastąpić "the edn" :) zabawy.


A teraz druga sprawa...
Parę osób dodało mnie do obserwowanych, jest mi tym bardziej miło, że nie wymagałam tego. Ja również chciałam "zaobserwować" nowe osoby, ale...


wyświetla mi się taki komunikat - prawie od miesiąca. Próbowałam sobie z tym poradzić, niestety bez rezultatu. Wiem tylko, że ten problem dotyczy nie tylko mnie. Staram się zamiennie dodawać do kręgów.
Jeśli blogger przywróci mi taką możliwość - do dodam z pewnością :)

Jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie :) a za rok... :)

Miłego dnia :)

Ps - spróbowałam jeszcze raz, tuż przed publikacją posta i już mogę :)

7 komentarzy:

  1. Dzięki za zabawę. Problem z dodawaniem blogów do obserwowanych rozwiązuję w ten sposób, że klikam więcej opcji i dopiero Obserwuj i to działa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się cieszę, to moja pierwsza wygrana w życiu! :-) Dziękuję, już wysyłam e-mail z adresem :-) Marzena

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłą zabawę, zapraszam serdecznie do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłą zabawę i gratuluję wygranej. Ja miałam dwójkę :( I dziękuję za zakręgowanie mnie- też mam ostatnio problem z dodawaniem do obserwowanych... I jakoś nie wierzę, że jest to przypadek, bo administrator chyba chce siłę z blogera na googla+ za wszelką cenę przekładać... Tak myślę... Ale pewnie taka kolej rzeczy. Jeszcze raz gratuluję i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aby zaobserwować blog trzeba w panelu nawigacji bloggera po lewej stronie, gdzie jest pasek czytelniczy kliknąć "dodaj" i tam wpisać adres bloga, który chcemy zaobserwować:) Zapraszam do powstającego spisu blogów. spisiocenablogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj no chyba coś przegapiłam.

    OdpowiedzUsuń