czwartek, 22 maja 2014

Zabawowa dekoracja




Taką dekorację drzewną do pokoju przedszkolaka uszyłam. Na maszynie zszyte są warstwy brązowego materiału, wypełnione są ociepliną krawiecką, a reszta jest wykonana ręcznie.


  Drzewko jest nie tylko po "paczenia" :) - sówki są usztywnione również ociepliną i obszyte materiałem, do którego doszyte są rzepy, można je odpinać i przypinać. Sówkę można potraktować też jak broszkę np do sweterka.
Dekoracja ma rozmiar ok. 70 na 80 cm. 


 I tak mi się przewija motyw sówki - robiąc pierwszą, nie sądziłam, że znajdę tyle zastosowań.


* * *

Właśnie skończył się mój problem z komputerem. Okazuje się, że z komputerem bywa jak miłością - na stary najlepszym lekarstwem jest nowy :)


Miłego dnia :)


5 komentarzy:

  1. Kapitalna dekoracja. Bardzo mi się podoba motyw odpinanych sów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już się nie mogłam doczekać Twoich postów :) fajne sówki, również młodszym dzieciom na pewno by przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna i śliczna dekoracja. No a sowa to przecież symbol mądrości, więc nadmiar na pewno nie zaszkodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna dekoracja :) Pomysł z rzepami fantastyczny. Pozdrawiam, zostaję u Ciebie. Chętnie będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń