poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Poduszki z odzysku




Parę lat temu dostałam kawał gąbki samochodowej. Uprałam ją i pocięłam drobno na poduszki. Gąbka ma dobrą jakość, poduszki są ciągle sprężyste i miękkie. Teraz je odświeżyłam - uprałam, 4 poduszki mają nowy/stary wsad i uszyłam nowe/stare poszewki. Nowe/stare, bo materiały są z recyklingu, jak i gąbka.




Te są w pokoju syna. Dwie poszewki uszyłam ze starych koszul - szybkie szycie z gotowym i wygodnym zapięciem :) - polecam, jedna ze nogawek spodni sztruksowych, druga z resztek koszul i nogawek. Dwie poduszki mają 50x50 cm, a dwie 40x40 cm.



Te poduszki są prostokątne z przeznaczeniem na krzesła. Nie wymagały nowych wsadów (ze starych zasłon), uszyłam tylko poszewki.




Zaletą poszewek jest to, że szybko i tanio można zmienić wygląd poduszki, a tym samym dodatków do wnętrza.


Miałam w planach więcej postów latem, ale przyznam, że upały mnie rozłożyły i zrobiłam sobie urlop od wszystkiego :) Upały najlepsze są nad wodą lub w cieniu drzewa na hamaku z dobrą książką i chłodnym drinkiem z parasolką :)

Miłego dnia :)

10 komentarzy:

  1. chyba sama spróbuję takich koszulowych poszewek :) świetne :) no i tanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajnie się szyje - wystarczy zszyć 2 kwadraty i już, a przy okazji pozbywasz się starych koszul :)

      Usuń
  2. Rewelacyjne są te podusie. Bardzo mi się podoba pomysł z koszulami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też będę monotonna:) są świetne, a ten pomysł z koszulowymi poszewkami jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Olu, ale pomysł nie mój - od dawna w necie - ale, ciągle rewelacyjny :)

      Usuń
    2. Ja, zupełny laik jeśli chodzi o szycie, pierwszy raz go widzę, u Ciebie, więc dla mnie jest Twój :))

      Usuń
  4. Gąbka samochodowa jako wkład do poduszek - genialny pomysł, w życiu bym na to nie wpadła...No i super sprawa z koszulowymi poszewkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie wyszły super, ale te koszulowe szczególnie wpadły mi w oko. Świetny pomysł do pokoju męskiego nastolatka:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. 100% recykling! Super pomysł na zmiany w domu :)

    OdpowiedzUsuń