poniedziałek, 29 września 2014

Kociaki




Te właśnie kociaki ostatnio zajmowały mój czas. W planach miałam coś innego do szycia (i dalej mam :)), jeszcze parę plecionek czeka na realizację, ale kociaki po prostu wepchnęły się bez kolejki :)


Po uszyciu kocich "ciałek" była zabawa z ubieraniem - całkiem przyjemna zabawa. Miałam okazję porobić na drutach i szydełku - ostatnio leżały zaniedbane, a trochę za nimi tęskniłam :)



A mój osobisty kociak wpadł sprawdzić, co tu dają :) Nic nie dawali, więc czmychnęła na balkon, korzystać z pięknej pogody. 
Na tym zdjęciu walizka wydaje się być bardzo mała - ale to kot jest duży :). Kicia jest słusznych rozmiarów - żaden kocur nie powstydziłby się ich. Koleżanka, która widziała moją kotkę jako kocię, myślała, że mam nowego kota :)


Miłego dnia :)

11 komentarzy:

  1. Urocza banda kociaków i jak nietuzinkowo odziana:) Ten golfik w kolorowe paski to ja sama chętnie bym ubrała, jak będziesz miała ochotę na wydzierganie większych rozmiarów to się zgłoszę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę dodać, że włóczka, z której jest sweterek jest w dobrym gatunku - pierwszy raz z niej robiłam. Nie ma problemu z większymi rozmiarami :) robi się jak małe, tylko trochę dłużej :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Śliczne są te trzy cuda i czwarty olbrzym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kociaki :) i jakie maja słodkie ubranka. Osobista kocica jak zwykle rządzi -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna zabawa z tym ubieraniem - może jeszcze przybędzie kotów w nowych ubrankach :) A kocica chociaż duża, to wszędzie się wciśnie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Twoja kotka rozkminia, gdzie podziały się te fajne niunie? Może razem z koleżankami miałaby chętkę ruszyć w miasto i spotkać jakiegoś fajnego mruczka zamiast wylegiwać się bez sensu na balkonie... A poważnie, to super kociaki i jakie różnorodne techniki zastosowałaś! No i twarzowe ubranka pięknie pannom dodają szyku, a wszystkie z kolekcji jesień 2014, jak zauważyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niunie schowane przed prawdziwą kocią sierścią ;) Obawiam się, że ta moja na miasto się nie nadaje - niezły cyrk jest z jazdą do weterynarza :) Podoba mi się ta "kolekcja jesień 2014" - to dodaje więcej szyku ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Zapraszam serdecznie na rozdanie
    http://kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pomysły i świetne wykonanie ;) Zapraszam do bezpłatnej promocji bloga na mojej platformie (rejestracja zajmuję chwilę)

    OdpowiedzUsuń