niedziela, 14 września 2014

Koszyki



Zrobiłam sobie koszyki do łazienki. W trakcie malowania okazało się jednak, że wstrzeliłam się w kolorystykę pokoju jednej dziewczynki. I po koszykach :)



Koszyki mają być obszyte jednym z kolorów - czekam na decyzję (pokój będzie malowany). A póki co, zrobiłam zdjęcia z kawałkami materiałów, żeby trochę ożywić kolorystycznie koszyki, bo zlewają się z tłem.



W trakcie zdjęć okazało się, że z koszyków można zrobić domek dla lalek - nawet stabilny :) - z kominem, albo drzewem.



A ja muszę zrobić sobie nowe...


Miłego dnia :)


12 komentarzy:

  1. Świetne są te kosze. W dodatku ile zastosowań mają. Rewelacyjne. Ty sobie zrobisz nowe, a cóż to dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, sama chętnie bym takie zrobiła zamiast szukać w sklepach ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby być sprawiedliwym, to podobało by mi się najbardziej, gdybyś zrobiła jeszcze trzy takie komplety koszyków, bo te kropeczki i te kolory... za nic bym nie odrzuciła któregokolwiek! :) Śliczne są i bez kropeczek, ale z kropeczkami......:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dla kropeczek kupiłam po kawałku :)

      Usuń
  4. Koszyki śliczne, a domek rewelacyjny, zwłaszcza ten z drzewem. Piękna robota, a materiały... wszystkie piękne, wybór trudny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny komplecik! i do tego ubranko w groszki <3. Oj kusisz tymi prostokątami, a ja mam do nich podejście jak pies do jeża:) i nawet mam takie domowe potrzeby, ale to plecione dno mnie przeraża, a jakoś tak mam, że z tekturą współpracować nie lubię bo za dużo klejenia (czyli mokrej roboty:)). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog to jedno z tych miejsc gdzie szczególnie chętnie zaglądam, bo i kosze są pięknie wyplecione i zawsze świetnie na zdjęciach pokazane.
    Szkoda, że będzie tylko jeden kolor, bo tak wyglądają rewelacyjnie - każdy z materiałem innego koloru.
    Pozdrawiam

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zważywszy na ilość świetnie prowadzonych blogów i prezentujących dobre prace, to bardzo miłe słowa :) dzięki :) - zwłaszcza, że nie uważam moich plecionek za idealne. Ale nawet odrobina autokrytycyzmu sprawia, że się rozwijamy.

      Koszyki będą chyba obszyte 4-ma kolorami - wybór okazał się zbyt trudny :)
      Pozdrawiam :)


      Usuń
    2. To świetnie, będą piękne :)

      Usuń
  7. Świetne są Twoje koszyczki! I jak będziesz miała jakieś na zbyciu, chętnie się nimi "zaopiekuję" :) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń