wtorek, 21 października 2014

Kocie plecionki




Kot doczekał się własnego koszyka. Do tej pory miał tylko domek - wiklinowy - dar od sąsiadki. Jak jeszcze mój kot był mały, sąsiadka obdarowała go tym domkiem, a właściwie transporterem. Stwierdziła, że jej kotka Zuzka już wyrosła i jest dla niej za ciasny. Nieważne, że mój kotka przerosła Zuzkę o 1/4 - domek bardzo mi się podoba i zostanie :) Moja Nula śpi w nim od czasu do czasu - najczęściej wtedy, gdy się na nas obrazi. A poza tym śpi gdzie popadnie :) Do nowego koszyka na razie nie wchodzi - jest świeżo malowany i mimo, że farbą akrylową, to ma swój zapach.
 



Wyplotłam jej też tunel - 3 lata temu i dopiero teraz pomalowałam z koszem. Miała i ma manię wchodzenia pod wysuwaną część kanapy - tam lubi się chować. Bałam się, że kiedyś wsunę ją razem z kanapą, więc zrobiłam jej taki substytut :) Chowa się tam, gdy się z nami bawi - nawet wtedy, gdy nie wiemy, że się z nami bawi :)



Do wszystkich plecionek uszyłam wkłady ze zdejmowanymi pokrowcami do prania. Oczywiście wszystko w recyklingu.



Tak mniej więcej wygląda dorobek mojej kici :)





Miłego dnia :)

15 komentarzy:

  1. Piękne plecionki. Koszyk śliczny, a w tunelu doceniam utrzymanie kątów prostych. Całość pięknie wykończona poduchami. Kotka ma piękne mieszkanko. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tunel proste kąty zawdzięcza oplatanej formie - ale muszę przyznać, że ponad 3 lata utrzymał się bez malowania, nie odkształcił się. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Twoja Nula to panna nie dość, że urodziwa, to jeszcze jaka posażna. Nic dziwnego, że do zdjęcia zapozowała jak Paris Hilton....Paris ma jakieś hoteliki, a Nula ma aż trzy apartamenty. Teraz uważaj na łowców posagów. Miłość miłością, a intercyzę spisać się powinno w takim przypadku bezwzględnie....
    Piękny koszyk i piękny tunel, pleciesz po prostu ślicznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyno, Ty masz głowę na karku ;) bo przychodzi pod balkon taki rudzielec i miałczą sobie :) A tą pozą zaskoczyła mnie - szybko cykałam :) Paris Hilton he he :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Celebrytka... Niech no tylko Paris się dowie, że konkurencja nie śpi. (Czy śpi akurat?)

      Usuń
  3. Ja też porobiłam swoim kotom legowiska, zauważyłam, że tak jak ja - one też lubią plecionki ;) Tunel to rewelacyjny pomysł, domyślam się jaka to jest fajna kryjówka dla Twojej koteczki. I miękkie poduchy, pełna wygoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kuliste legowisko świetnie Ci wyszło :) Oj, lubią koty plecionki - i bawić się rurkami i wskakiwać do koszy podczas roboty :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Nie no aż mnie zatkało. Wiedziałam, że pleciesz dla kocicy koszyk, ale się nie spodziewałam takiego efektu końcowego. Te poduszeczki jak fajne ma. Ma się teraz dobrze ta Twoja Julia( wiesz dlaczego Julia ;) ) . Mina zadowolona i jak pięknie pozuje.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Dzisiaj Romeo nie przyszedł - padało :)

      Usuń
    2. Oj no cóż wyjdzie słoneczko to Romeo wróci :)

      Usuń
  5. Perfekcyjne! I widać, że kota zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam! Pięknie się to prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne plecionki, kotek na pewno zadowolony, zresztą widać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kocia plecionka! W tym koszu Twojemu kotkowi jest z pewnością wygodnie i przyjemnie :) Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń