niedziela, 30 listopada 2014

Kolorowe koszyki




Kolorowe i okrągłe z pokrywami. Kuleczki są z papier mache oklejone papierem w odpowiednim kolorze. Parę koszyków ktoś znajdzie pod choinką :)




Na szczycie koszykowej piramidki jest pojemnik na części "miksera ręcznego"   z napędem siły gotującego :) tzn. drewniane łyżki, pałki, mieszadełka :)



Przyjemnie wyplatało się kolorowe rurki (których zapas niestety bardzo mi się skurczył) zwłaszcza, że od paru dni za oknem buro i ponuro. Kiepskie światło odbija się też na zdjęciach, a niskie ciśnienie na braku pomysłu, co by tu jeszcze sensownego napisać :) 


Miłego dnia :)






9 komentarzy:

  1. Nie ma to jak ożywcze kolory na jesienną szarugę.Tak kolorowo na twoich zdjęciach, że nie chce się spoglądać za okno:) Też mam ochotę spróbować zabawy z masą papierową, tylko ta mokra robota związana z przygotowaniem mnie skutecznie oddala od tego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze określiłaś - to mokra robota :) i czasochłonna ze względu na czas schnięcia - to skutecznie zniechęca.

      Usuń
  2. Jakie równiutkie sploty... a kolory... takie koszyczki to zawsze trafiony prezent. I to nie tylko ze względu funkcjonalności. Jasny i wesoły koszyk osobiście upleciony w szary dzień to terapia antydepresyjna. Myślę, że to Twoje siły obronne ruszyły do ataku i wyekspediowały ręce po kolorowe rurki.. A ja właśnie w ramach tej obronności sobie sprawiłam seledynową torbę, bo bo gdy na nią patrzę, to przeżywam taki sam stan uniesienia, gdy patrzę na Twoje nowe kosze:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ręce chętnie zajęłyby się kręceniem kolorowych rurek, ale niestety ostatnio czas mi się bardzo skurczył :) Mam nadzieję, że przed świętami coś jeszcze zrobię. Dobry pomysł z kolorową torbą :) - takie gadżety bardzo poprawiają humor :)

      Usuń
  3. Jakie tęczowe koszyki! Wspaniałe kolory - szczególnie teraz, w te szare dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz muszę zapolować na kolorowe gazety :)

      Usuń