niedziela, 7 grudnia 2014

Koszyk z pokrywą




Koszyk wypleciony z godnie z wytycznymi, nie jest taki mały jak sugeruje tytuł. Ma 40 cm szerokości, 30 głębokości i 20 cm (z pokrywą). Na koszyk trochę za duży, a na miano kosza za mały - albo za niski. Wiem, że będzie prezentem.




Pokrywę z koszem łączą dwa skórzane paseczki. Oczywiście mam nadzieję, że koszyk się spodoba i obdarowany będzie zadowolony z prezentu :) Może dowiem się po świętach :)





Póki co, muszę zająć się własnymi przygotowaniami do świąt - głównie porządkowymi. Nie mam pracowni, więc przy malowaniu plecionek mój pokój się w takową zamienia :) Na pracownię chętnie zagospodarowałabym przylegający do mojego mieszkania pokój sąsiadów, ale chyba się nie zgodzą :)



Miłego dnia :)

10 komentarzy:

  1. Na pewno się zgodzą sąsiedzi, ale najpierw musisz im pokazać swój koszyk, ale raczej jest to kuferek. Jest nie dość, że pięknie wypleciony, to taki oryginalny, bardzo funkcjonalny, a pokrywa pomysłowa i świetnie umocowana. Czuję, że w następnym poście nam ogłosisz, że masz już swoją pracownię:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś niepoprawną optymistką :) Obawiam się, że sąsiedzi mogliby okazać dezaprobatę propozycji nie do końca cenzurowanymi słowami :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Nie powiem Ci co sobie w duchu powiedziałam, jak zobaczyłam ten kosz, bo nie wypada mi się tak wyrażać publicznie:) ale jest rewelacyjny i co ciekawe właśnie taki jest mi potrzebny:) Więc spróbuję trochę powalczyć z tymi prostokątami a jak mi nie pójdzie, to nie będę się męczyć tylko zgłoszę się do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu za uznanie - zwłaszcza, że sama podziwiam Twoje plecionki :) Jestem pewna, że wyjdą Ci kosze kwadratowe i prostokątne, mając w pamięci Twój czerwony abażur na lampę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Kosz jest cudowny! Zajrzyj do mnie, może coś w tym koszyku zamieszka:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) już biegnę :)

      Usuń
    2. To ja jeszcze poproszę o info na mojego maila, gdzie kotek ma pofrunąć:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

      Usuń
  4. Świetny kosz. Podziwiam staranność splotu. Dla mnie zrobienie taki idealnie równego prostokątnego kosza to rzecz nieosiągalna. Obdarowana osoba na pewno się ucieszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten kosz :)

    OdpowiedzUsuń