sobota, 28 lutego 2015

Koszyki audiowizualne :)





Tym razem pod nóż, a raczej pod szydełko, poszły taśmy z kaset video. Aby dobrać do nich dobrać, wystarczy rozkręcić kasetę, wyjąć szpulki z taśmą, wziąć do ręki szydełko (ja wzięłam nr 3,5) i voila :) 




Dziergamy sobie przy akompaniamencie szelestu naszej audiowizualnej "nici" - czyli widzimy ją i słyszymy :) Taśma nie jest zbyt wdzięczna do roboty, bo twarda, robótka trochę "drapie", ale koszyki wychodzą bardzo ciekawe.





Sam pomysł oczywiście zaczerpnęłam z sieci - kiedyś widziałam serwetkę robioną z kasety magnetofonowej. Nie bardzo jednak widzę z tego serwetki, poza tym taśma magnetofonowa jest bardzo cienka. Niemniej sama idea spodobała mi się i zostawiłam kasety do przeróbki :)




Koszyki są raczej kwadratowe, większy ma 27x27 cm, mniejszy 20x20 cm. Ścianki są podwójne, wywinięte. Koszyki przy dotyku też delikatnie szeleszczą/trzeszczą, dlatego audiowizualne :) Kaset trochę mam i może jeszcze coś wydziergam :)


Miłego dnia :)



8 komentarzy:

  1. Ojej, bardzo mi się taka faktura podoba. Akurat nie mam pomysłu na oprawę paru zdjęć w sepii i Twój wzór spadł mi jak z nieba. Już widzę, jak ramka tak upleciona by pasowała do zdjęcia. Tylko muszę zdobyć taśmę....
    Koszyki wyglądają naprawdę pięknie i oryginalnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł na ramki do takich zdjęć :) też to widzę :) Jakbyś miała problem z taśmą, to służę pomocą :)

      Usuń
  2. Kapitalne te koszyki ale Ty jesteś pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Prawdziwy recykling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie lubię w recyklingu - odzysk z pożytkiem :)

      Usuń
  4. Oczywiście pomysł pierwsza klasa i koszyki wyglądają bardzo "undegroundowo". Tak sobie pomyślałam, czy to recykling czy upcykling? ale to chyba zależy od tego co na tych taśmach było:)) Mam trochę starych kaset, może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) na taśmach były głównie bajki - wartość sentymentalna dla mojego syna, tak jak i koszyki :) dla niego recykling, dla mnie upcykling :))

      Usuń