poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Pleciona szuflada






Moja PRL-owska walizka powędrowała do regału, a nad nią została wolna przestrzeń - w sam raz na plecioną szufladę. Do szuflady, jak widać, powkładałam  moje szyciowe skarby :) 





Szuflada ma rozmiar 44 cm na 30 cm. Uchwyt zrobiłam z kawałka skóry - jest konieczny, bo koszyk dość szczelnie wypełnia przestrzeń i trudno byłoby go wyjąć bez łamania sobie paznokci :) Jestem z niej bardzo zadowolona. Fajne w plecionkach jest to, że można wypleść rzeczy w konkretnych rozmiarach, trudno czasem znaleźć gotową rzecz na wymiar, jaki potrzebujemy. Zresztą nie tylko w plecionkach - raczej w samodzielnie wykonywanych rzeczach.




Tu z lotu ptaka :), a poniżej w regale.





A teraz zbieram zabawki :) i zabieram się do innych zajęć, a Wam życzę miłego dnia :)



8 komentarzy:

  1. Genialny pomysł :) fantastyczna szuflada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł naprawdę genialny, a wykonanie perfekcyjne! Nie mogę oczu oderwać, bo dla mnie wciąż są nieosiągalne takie idealnie równe boki i doskonale proste narożniki, a uchwyt jest superancko dobrany do kosza, no i "prowadzi dialog" z walizką:)). Półka wygląda dzięki walizce i koszykowi jak z dizajnerskiego nowoczesnego magazynu:))
    Zawsze mnie zaskoczysz czymś niebanalnym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo stylowo :) Robiłam w taki sam sposób pudełko ale na bazie pudełka, Tobie to idealnie wyszło. :)
    Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjne i piękne! Podziwiam równiusieńkie dno i boki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! i pomysł, i wykonanie. Jak będę potrzebować prostokąty, to się zamelduję u Ciebie, bo w tej dziedzinie równych sobie nie masz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam bardzo za miłe komentarze :) i za taktowne pominięcie krzywo przyszytego uchwytu do szuflady :) Taki zostanie, żebym pamiętała, że jak się robi ciemno, to trzeba zapalić światło, bo po ciemku wychodzi jak na załączonym obrazku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna szuflada, a pomysł ze skórzaną rączką też bardzo fajny. Już od jakiegoś czasu się zbieram, aby dorobić takie szuflady do mojej szafki w sypialni, ale.... Może się zmotywuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalna i super pasuje :) Normalnie odziwiam

    OdpowiedzUsuń