niedziela, 14 czerwca 2015

Prostokątny i okrągły




Dwa kolejne koszyki zeszły z taśmy.  Zamieszkają w różnych domach, daleko od siebie. To ich pierwsze i ostatnie - pamiątkowe zdjęcie :)



Kuferek (z małym dodatkiem) wypleciony jest z Super Ekspresu, ale żeby się plotło ekspresowo, to nie powiedziałabym. Plecie się w normalnym tempie :) Bardzo kolorowa gazeta.
Wyszedł mu tutaj znak szczególny koszyka - białe końcówki rurek ułożyły się regularnie na każdej ściance w nieregularną plamę :)


Wielkie otwarcie :)


Koszyk okrągły jest, jak widać, malowany. Wkłady z materiału mają sprawiają, że bez problemu można w koszyku przechowywać bardzo drobne przedmioty - to jest niewątpliwie ich zaleta. I może być fajnym dodatkiem kolorystycznym.

Nie chce mi się dzisiaj myśleć :) - za ciepło.


Miłego dnia :)


13 komentarzy:

  1. Kolejne świetne koszyki :) Ty to już jesteś profesjonalistka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profesjonalistka - pięknie brzmi, ale myślę, że jeszcze muszę na to popracować :) Ale oczywiście dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. proszę bardzo :) i tez pozdrawiam

      Usuń
  2. Ojacie, byłam pewna, że z Super Ekspresu powinno się wyplatać najszybciej na świecie..., jednak reklamy kłamią, bo ani ekspres ani super ... Przepiękne są Twoje kosze! Białe plamy wyglądają, jakbyś dla efektu zrobiła pędzlem białe mazaje, i te kąty, niedościgłe marzenie niektórych zazdrosnych rękodzielniczek (a jedną bardzo dobrze znam osobiście:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze napisałaś - "ani ekspres, ani super" :) Rurki też się za dobrze nie kręciły - jakość papieru adekwatna do treści :) Gazety dostałam od koleżanki, która dostała je od teściowej :) Oj tam, oj tam z tymi kątami - nie ma co zadrościć, tylko pleść :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Niezmiennie wzdycham do Twoich prostokątów, też sobie takie wyplotę, kiedyś...:) A kolorowe rurki są tak naprawdę nieprzewidywalne i potrafią płatać figle, pewnie za to je tak lubię;) Pozdrawiam i trochę mojego chłodu zza okna podsyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dotarł chłód :) dziękuję :) Zgadzam się z tymi rurkami - jak zaczęłam skręcać byłam nimi bardzo rozczarowana, ale dość dużo wyszło (ta sama paleta kolorów) i doszłam do wniosku, że wyplecione mogą wyglądać lepiej. Miałam gorsze kombinacje kolorystyczne :) Nie powiem prostokątom, co napisałaś, żeby nie były zarozumiałe :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Swietne koszyczki . Wlasciciele na pewno z niecierpliwoscia czekaja na te cudeñka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne koszyki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne koszyki. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń